Dag 05 – Mitt favoritminne (igår)

Åh, gud vad svårt. Har ju hundra tusen miljoner olika minnen. Men en sak jag kommer ihåg starkt var när jag var i Gränna i sommras. Jag hyrde en ponny där i en vecka så bor man där och har ponnyn som sin egen. Var där med min plastsyster (haha, låter sjukt fult) och hennes pappa. Jag hade världens bästa ponny som jag blev otroligt fäst vid på bara en vecka. Så underbar. Jag och Lina hade sjukt kul den veckan när vi red ut och galopperade som galningar, och en gång när det var helt kalabalik med typ en miljard flugor och hästarna var galna så satt jag av och blev trampad (har fortfarande sprickor i foten..) och kom inte upp igen. Haha, men så kul hade vi!
Denna underbara bilden sitter numera på min vägg hemma!










Kommentarer
Postat av: annelie :)

när kommer vinnaren av vintertävlingen upp då? :(

2011-01-01 @ 19:34:22
URL: http://anneliesara.blogg.se/
Postat av: annelie :)

det hoppas jag!

2011-01-01 @ 19:46:08
URL: http://anneliesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback