Bloggar, top 5

1. Sara Carlsson. Hon rider jättefint och har en jättefin ponny som jag absolut inte skulle tacka nej till! Hon är typ en yngre förebild för mig för hon rider så snällt eller vad man säger. Hennes blogg hittar ni här, helt klart värd att kika in på! Mycket och rolig update.

2. TeamSL. Två riktigt duktiga ryttare med fina ponnyer! Särskilt Mahjong, såå fin. Dom skriver roliga inlägg och uppdaterar mycket och ofta, kanon! Deras blogg hittar du här.
3. Nellie Berntsson. En självklarhet för mig! Tror aldrig jag har varit med om en målmedvetnare tjej! Hon kämpar till slutet och hon är grymt duktig. Denna tjejen kommer gå långt, det lovar jag! Hennes blogg hittar ni här.
4. Jessica och Emma. Läser deras blogg dels för att dom bor i närheten och jag vet vilka dom och hästarna är, så det är lite kul. Men också för att dom gör roliga inlägg med ganska mycket filmer oså. Det är alltid kul, plus att dom har en jättesnygg header! Timoor får lite extra creed också för att han är underbart söt. Deras blogg hittar ni här.
5. Elisabeth och Emma. Också roligt för jag vet vilka det är och att Lisa är på Nääs oså. Förut var jag nog den av deras läsare som tittade in oftast tror jag, haha. Nu tycker jag dock inte att dom uppdaterar så roligt längre, tyvärr. Ragge och Dumle är iaf underbart söta och jag hoppas verkligen för Lisas skull att Ragge blir bra snart! Deras blogg hittar ni här.

Kommentarer
Postat av: Jennifer :)

okej härma lagom? :O

2011-01-02 @ 21:27:04
URL: http://ponyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback