2 januari 2011

Tjo! Jätte kul att det är så många som röstar! Redan 35 kommentar och det är samma dag! Inte dåligt :)
Idag var vi som sagt i stallet. Tilly var jätte mysig. Jag lärde Brighton ett trick. Nämligen att när jag tag spöt på hans ben eller bara håller det framför honom så ska han vifta. Kommer upp en film senare! När jag red Tilly gick det som på räls. Galopperade med henne för första gången och det gick super. Red i en halv timma och hur var jätte svettig. Det är när det börjar ta emot som hon börjar krångla. Men jag vann över henne, vilket är mitt mål efter varje ridpass.
Senare skulle vi longera Brighton. Verkligen en ponny som är duktig på longering. Men, men. Jag satt upp, med bara en halsring och det gick bra i början. Himla skumpigt bara. Sen red Joanna och sen red jag igen. Galopp blev det, han var jäkligt pigg. Och hej hopp så började han skutta och ha sig så då låg lilla Sofia på marken. Första gången jag ramlade av! :D Var dock inte så roligt. Tappade andan, började gråta och fick så jävla ont. Nu är det lite bättre.
.
Jätte bra dag! ♥
RÖSTNINGS INLÄGGET HITTAR NI HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback