Plugg, plugg, plugg, plugg, plugg, plu..

Kom just hem till pappa och ska strax äta en macka med jordnötssmör. Under tiden ska jag plugga. Har sjuuuukt mycket som behöver göras (iofs är vissa till nästa vecka, men när man ändå har tid..). Men smart som jag är glömde jag det viktigaste i skolan, so grejerna. Hemprovet ska vara klart senast söndag. Så ja, helgjobb väntar. Super.

Det jag ska göra nu:
  • Hemkunskap, två sidor med ganska svåra frågor
  • Engelska, personbeskrivning på ungefär ett A4
  • Repetitonsuppgifter inför matteprovet nästa vecka
Detta är prio 1. Om jag har tid över kanske jag tar tag i no labrapporten också.. Som ni märker själva kommer det inte bli mycket update från min sida idag (ovanligt?) men jag ska försöka hinna så gott jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback