Min åsikt om ridskololor..

Jag har sett och hört massor nu att många ridskolor får tävla och ha egen utrustning på ridskole ponnys. Alltså tävla lokalt. Tycker det är riktigt surt att varken Toleryd eller Wiebo har en sådan möjlighet. Känns nästan lite "B". Hade velat gå på en ridskola där man får tävla, ha egen utrustning och lite fler aktiviteter. Är mycket roligare då! Wiebo har ändå lite tävlingar och många aktiviteter. Men man får inte tävla med dom lokalt. Sen på Toleryd så är det nästan bara clear rounder hela tiden. Jag vill komma någonstans! Tävla lite högre! Inte bara 65 cm..
På Clareberg. Enda chansen jag har hoppat utanför ridskolan. Hur kul som helst var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback