Joanna, Annelie och pluttis Sid

Efter skolan skyndade jag mig hem och slängde i mig två mackor och sedan bytte jag om och gick till bussen. På bussen mötte jag Annelie och så åkte vi till hennes söta medryttarhäst Sid. Först när vi kom dit så fixade vi maten, mockade och bytte tyglar osv. Sen tog vi in sötepöte Sid och fixade honom.

Annelie började rida och hon red kanske i 20(?) minuter. Jag tyckte det såg riktigt bra ut! Sen bytte vi så red jag, haha i början gick det sjukt dåligt. Sid är, enligt mig, väldigt klurig att rida innan man kommer på hur man ska rida honom. Men sen hade Annelie typ "lektion" för mig och gav mig massa bra tips och visade hur jag skulle göra och då gick det jättebra! Så mysig och rolig att rida är han ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback