Home

Kom ganska nyligen hem till pappa. Släppte just ut kaninerna lite också, man får ju passa på att ta ut dom när det går! Lite senare kommer pappa hem och då ska han hjälpa mig med matten. Har prov imorgon och är väl inte helt hundra på allt.. Som ni säkert har förstått så är matte inte mitt favoritämne och jag är inte speciellt bra på det heller. Det hjälper ju inte heller när man har en lärare som inte kan förklara så att man fattar, Sofia får hjälpa mig iställer, haha! Menmen, får se det positivt och verkligen försöka behålla mitt vg :)
Ska strax äta en macka med jordnötssmör (ovanligt? nä) och kolla lite bloggar och så. Sen ska jag kolla på älsklingsOC. Så bra är det. Boxen kom igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback