Fredag

Kom hem från stallet för en stund sen och tusan vad roligt det var! Jätte mysigt och roligt. Det började med att vi typ gick runt lite och så. Sen så fixade vi Arraxi och gick ner till manegen. Så hoppade Disa. Som högst låg väl hindret på en meter ungefär. Jag tyckte det såg bra ut men Disa tyckte inte det.. Sen så fick jag sitta upp. Hon var helt underbar, fast väldigt trött. Jag hade korta läder(läs: väldigt korta) och red mest flumridning. Hoppade ett hinder på 50 cm kanske och jag typ hade inga tyglar och skänklade på, som sagt. Flum ridning. men sjukt kul var det! Sen släppte vi Arraxi i paddocken, och fan vad fart det blev på henne. Sprang runt som en galning, bockade och höll på!

Sen så gick vi upp till stallet. Då var klockan runt halv 10 så då var vi själva. Då berättade Disa massa skräckhistorier för mig. Fan vad rädda båda blev. Plötsligt hörde vi något vid dörren och vi typ tittade på varandra som om det var sista gången, haha. Då kom en tjej in som skulle till sin häst och vi skrek och blev rädda som fan! HAHA. Dagens. Mysigt var det i alla fall. Bilder kommer upp på Disas blogg tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback