Audrey gästbloggar

tjaatjaa bloggen! oj, *hästbloggen*
hoppas allt är bra med er!! Sofia är hemma hos mig nuu och vi har käkat massa frön (läs: pannkakor med dumle, socker, smör och marabooou).
annars har vi bara tagit det löööngt och lyssnat på musica!
okej nu tänker ni, vem fan är detta mongot?

Jag heter Audrey Asseraf, hoppas ni inte har missat det.. Är snaaaart 15 år och går på Samskolan i götet.
Men bor då tyvärr i Floda. Lärde känna sofia för 5 år sen genom fotbollen och sen dess har vi varit ovänner...
Sofia kom hit idag för att plugga franska och få hjälp av hennes privatlärare (jag). Men det gick ingen vidare..........
Nej nu orkar jag fan inte mer... PUUUSS




heeeere I am

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback