Allum

Var i Allum idag med Joanna (och några goa pojkar i början). Sjukt kul och mysigt. Åt på Max och shoppade massvis. Lägger upp bilder och vad jag köpte imorgon. Kommer bl.a upp en outfit bild!
Idag var det ridning på listan. Red i avancerade idag igen och har äntligen fått tillåtelse att börja, KUL! Red Lavendel som var väldigt på tårna, men gick bra ändå. Nöjd med min ridning i allafall. Som sagt, Lavendel var väldigt pigg och ganska stark men det löste sig! Jag fick som jag ville tillslut!

Kommentarer
Postat av: Linnea - Vinn ett ROSA schabrak!

Haha, lite överbett? ;o)



SVAR: Tack snälla, vad glad jag blir! :o)

2011-02-02 @ 22:38:38
URL: http://ridboken.aenn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback