Slitet hår?

Mitt hår är så otroligt slitet just nu. Sjukt fult. Massa typ vita pluppar överallt där det har gått av.. Inte kul. Mitt hår var fint fram tills januari förra året då jag fick för mig att rakpermanenta det, inte det smartaste valet jag har gjort i mitt liv. Som vissa av er säkert vet så har jag jätte jätte (läs: JÄTTE) lockigt och "stort" hår egentligen, men jag plattar alltid det. Så det funkade inte att rakpermanenta mitt hår och istället blev det verkligen helt förstört. Färgen blev helt cp och jag kunde inte färga det får då hade det gått av för att det var så förstört. Men nu är det helt okej, fast det behöver som sagt klippas i topparna.

Som ni ser, typ helt orange i längden och min naturliga hårfärg i botten, ser förjävligt ut rent ut sagt!
Ser ni hur sjukt slitet det är på bilden eller!?
Charmig bild.. Men där ser man iaf tydligast hur det ser ut nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback