Ridlektion, Markus

Idag var det också hoppning som stod på schemat. Vi hoppade olika kombinationer , korta och långa anridningar. Det var jätte roliga övningar och man fick verkligen rida i ett samlat tempo. Markus var sjuuuuukt stel i högersidan. När vi hoppade på böjt spår fick jag knappt in honom på en båge, så det var inte så bra. Resten gick helt okej, igen super lektion men heller inte en jätte dålig lektion. I slutet var han dock ganska lösjord när jag hade flyttat mycket för högerskänkeln och ställt honom utåt. Juste, idag började Emilia rida igen. superkul! Johanna var med och tog kort, så det kommer bilder när hon har skickat.

Använde min nya hjälm idag också, den är sjukt snygg och jätteskön, lägger upp bilder när jag har tagit, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback