Mysig ridtur

Tjatja.., haha skoja bara. Men hej!
Kom ganska nyligen hem från stallet där Amanda har sina två medryttarhästar. När jag kom dit så mockade vi, fixa maten och allmänt fix typ. Sen hämtade vi hästarna, jag fick ta Trippel, en före detta travare som gått V75 men som har pensionerats där. Amanda tog en av "sina" hästar, Pappe. Trippel var lite allmänt otålig när vi fixade iordning dom, han gick från sida till sida och skrapade med hoven hela tiden, haha. Sedan sadlade vi och la på ländtäcke osv. och sen gick vi ut och satt upp och red iväg. Vi var ute på en supermysig tur i ungefär 1 timme, lite mer. Vi red på rakbanan, men vi bytte häst innan för det gick sådär för mig, haha Trippel vägrade gå och typ sprang åt andra hållet.. Men på rakbanan blev dom taggade och det var sjukt kul! Jätte mysig dag med Amanda!
Glömde att jag hade med mig kameran så det blev tyvärr inga bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback