Biotime snart

Statistiken har sjunkit jättemycket nu för att blogg.se har laggat. Men jag antar att vi kommer få fler läsare igen, hehe. Kon nyss hem från skolan, rolig dag trots att måndagar är våran längsta dag, vi slutar 15.20. På musiken just nu spelar vi i band med Beatles låtar och min grupp spelar "Drive my car". Faktist jätte kul! Jag spelar piano och det är sjuukt svårt. Men nu kan jag det mesta, plus bastoner, extra bastoner och någon truddilutt i refrängen! Jag är grym!

Om ungefär tio minuter ska mamma köra mig till stan, på vägen dit så ska vi in en snabbis på Allum för att köpa vinterskor till mig, kan ju inte gå i Converse hela vintern! Helst vill jag ha någon sorts uggs, men kvalitén är kass så jag får se. Skriver när jag kommer hem från bion!
Hehe, fick bli en bild från i lördags, den passar eftersom att det är massa snööö ute!

Kommentarer
Postat av: linnéa :)

Svar till Joanna; För att dom är bortresta så jag ska hjälpa dom lite extra denna veckan :)

2010-11-22 @ 19:43:23
URL: http://ponnysnack.blogg.se/
Postat av: Thomastirill

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2012-01-04 @ 10:05:25
URL: http://thomastirill.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback