Tidsinställt

Jag har typ ångest för skolan. Asså den börjar den 10:nde och det är inte alls långt kvar. Plus att vi börjar direkt klockan 8.00 med vanliga lektioner. Happy face..

Kommer bli så sjukt mycket att göra i skolan, och jag är nu glad att jag har "bara" ridningen att tänka på. Tänk om jag t.ex. hade gått i fotboll och innebandy också. Jag hade ju inte hunnit. Det kommer bli väldigt stressigt nu, men det är tur att Wiebo och Toleryd lektionerna är såpast sent på kvällen. Tilly har jag ju på söndagar, men kommer ha henne mer så fort jag har tid. Men i första hand: skolan. Jag ska planera bra så jag hinner både ridlektioner, Tilly, kompisar och skolan utan problem. Men jag antar att kompisarna kommer läggas åt sidan lite. Såklart kommer jag vara social, men kanske inte under dom allra tuffaste veckorna. Nej usch. Jag och Joanna kommer bli riktiga plugghästar och kommer antagligen sitta inne i ett mörkt rum med en läslampa och bara läsa, läsa, läsa och läsa. Haha! Nej då. Men det här fixar vi!
Plugghästen number 1..
Tävlingen hittar ni här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback