Teori

Hade som sagt teori idag, och det var så himla lärorikt. Pratade om bl.a rätt form. Herregud! Det är ju verkligen hur svårt som helst. Jag tror inte det är så många i den här åldern som får en häst i korrekt form. För hur många är det inte som håller på med händerna? Nu förstår jag att jag är ganska bra på väg att få en häst i korrekt form. Men fortfarande lååångt kvar. Jag ska kunna få vilken häst i form, och hästen ska inte bara kröka på nacken. Utan den ska höja ryggen, trampa ordentligt under sig, hitta balansen, och själv, komma i form och kröka på nacken. Äntligen har jag hittat ett mål. Nu ska jag uppnå detta!

Kommentarer
Postat av: emma

sv. plugghäst ni vet haha!

2010-12-15 @ 20:30:09
URL: http://thesaddleclub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback