Stallet

Gick så sjuuukt bra idag! Red ut med Tilly! Hon var så himla snäll och gullig. Vi red i cirka 20 minuter, en fin och mysig runda. Skrittade och travade. Sen när vi kom tillbaka så hoppade jag av och sen hoppade upp igen, och hon stod stilla! :D
Sen så pysslade jag om henne. Hon är så jävla charmig, hon pussade mig i ansiktet! Men i allafall. Sedan gick jag ner med Tilly till paddocken och gjorde lite frihets dressyr. Hon var BÄST!! Hon travade och skrittade efter mig hela tiden. Och stannade när jag sa stanna, hon var helt underbar. Massa godis!
Sen så red jag och Joanna barbacka på Brighton. Han var galen, var nära på att ramla av 3 gånger! Herregud. Men kul var det. Bästa dagen på länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback