@Sofia

Sitter i Sofias säng med magen full av mackor med underbart god ost! Skolan var chill. Bara två skoldagar kvar nu, TAGGA LOV! Så sjukt skönt, har planerat massa kul med roliga människor och massor med häst. Idag ska jag till pappa, ska vara hemma hela kvällen och bara mysa med familjen, vilket jag älskar.

Imorgon på morgonen ska jag först städa ut hela kaninburen ordentligt med Lina. Det behövs det med ibland. Sen lite mer på förmiddagen, typ vid elva, åker jag till Brighton. Alexandra skulle bort och frågade om jag kunde ta honom, och såklart kan jag det! Men hinner inte vara där alls länge för vid kvart över tolv tar jag och Sofia tåget till Allum och köper julklappar. Efter det möter vi upp Emma och åker hem till Sofia och är där hela kvällen och sen sover där! Fullspäckad dag med goa vänner. Därav kommer det bli lite bloggning från min sida men ska försöka lägga upp någon inlägg iaf.
Jag, Emma och Sofia i Frillesås sommar 2010 ♥




Kommentarer
Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Hejsan!

Just nu pågår det fyra tävlingar i min blogg där du kan vinna:



- Presentkort på 300:- hos SUMOpix

- Valfria mockasiner från DobiDobi.se

- Smart nappbehållare från Nizzy.nu

- Haklapp från JaMs Design



Välkommen in och delta!

2010-12-17 @ 16:13:29
URL: http://joosefinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback