Måndag

Hej! Igår gick det inte så bra. Tilly fattade inte riktigt longeringen, tyvärr. Sen släppte jag henne lite i paddocken och skulle sitta upp men då rymde hon. Så gick upp med henne till stallet. Sen gick jag och Joanna ner tillsammans och då gick det bra. Satt upp direkt och red i 5-10 minuter. Ville sluta när det gick bra. Sen så myste vi bara med henne. Kul! Vi hade ingenting att göra sen så hon fick springa av sig igen. Sen satt vi på söta Brighton i boxen. Myyyys var han!!
Imorgon så ska jag rida Brighton och rida ut med Tilly. Jätte kul♥

Nu är jag med Emelie och Annelie och snackar med Sara!

Kommentarer
Postat av: caiza

svara gärna vem som bar den bäst på min blogg! :D

2010-12-13 @ 18:39:28
URL: http://caizawidin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback