Landvetter

Har nyss varit med Annelie i stallet med hennes medryttarhäst Sid. Han var hur mysig som helst. Jag hoppade lite med honom, och gud vad skön galopp/trav han har! Mumma. Annelie var cp så hon sprang efter Sid och då gick han över i sken typ, haha. Okej, inte sken men det gick i 200. Hur kul som helst. Sen så red vi utan utrustning, och det gick super. En go dag helt enkelt!

Strax ska jag till min käre far som bor i Holland. Så tar flyget (själv -.-). Så det blir BAD UPDATE från min sida den här veckan. Sorry dudes.
SID, typ förälskad i dig nu.

Kommentarer
Postat av: annelie :)

haha, förlåt! men har var seg typ ju :(

& erkänn min lilla bebis är bäst?! <3

2010-12-27 @ 16:12:53
URL: http://anneliesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback