Julshopping + julpynt

Har nyss slått in lite julklappar och kommit på några riktigt bra rim! Tycker det är så mycket roligare att ge paket om det är rim. Klädde julgranen med mamma till jul musik. Så himla mysigt! Har faktiskt ganska mycket julkänsla nu. Älska jul!

När jag och mamma var i Alingsås så strosade jag runt i mina nya ridskor för att dels gå i dom och dels för att dom är så jävla snygga. Mamma tror att hon ska köpa ett par likadana eller liknande som jag kan ha i skolan. Sjukt snyggt enligt mig. Men i allafall. Hittade julklappar på 5 minuter typ, jätte nöjd! Sen så fick jag en sjukt snygg klänning också. Senare när vi var istappar så gick vi till coffee house och fikade. Jätte mysig dag!
Nu så sitter jag framför datorn och måste strax fixa min säng och gosa lite med Vilgot. Imorgon så ska jag, Joanna och Annelie till stallet. Så himla mysigt. Men ses såklart innan dess. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback