Dålig update

Förlåt för sjukt kass update från min sida! I Torsdags var det ju ridning (ska berätta om den snart) och efter det åkte jag till pappa. Igår funkade inte mitt internet för en på kvällen/eftermiddagen och då åkte jag och mamma för att äta på restaurang och se på IDOL som igår vi i Göteborg. Det kommer ett inlägg om det lite senare när jag har laddat över bilderna. Sjukt mysig och rolig kväll med älskade mamma.

Idag ska jag på julbord med pappas familj på Klädesholmen. Var där förra året och det är sjukt mysigt. Är inte så där jätte mycket för julmat menmen. Vi ska även sova över där, men jag tar med datorn och ser om det kanske finns internet, hehe. Kanske blir en och en annan bild också.
Imorgon ska jag till den här snyggingen! Så kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback