Dagens ridpass - Brighton

Först och främst vill jag säga att jag är sjukt glad över denna ponnyn, kunde inte bli bättre! Han är helt underbart mysig, rolig att rida och söt som socker. Och han galopperade till mig i hagen, hehe kanske berodde på att jag hade mat..?

Ridningen då, skrittade fram lääääänge då han var väldigt pigg och det var första gången vi red tsm med Sofia och Tilly. Hahah, Tilly var halvt crazy, Sofia får berätta. Det stod två hinder framme så vi la ner bommarna så vi red lite över bommar, Brighton var jätte duktig och lyfte på benen. Första gången jag travade fick han typ damp och började galoppera så jag inte fick stopp på honom. Fick göra pyttesmå volter så att han skulle stanna. Han jobbade på ordentligt iaf och trampade under sig och gick i lite sisådär halvform.
Efter vi hade ridit så flätade jag om hans långa man, haha det tog ungefär 1 och en halv timma tror jag? Sjukt jobbigt. Ska ha honom på onsdag igen och då står de löshoppning på schemat, kulkul!
HAHAHA, SJUKT KASSA BILDER!!

Kommentarer
Postat av: Emma

gud vad söt han 'är! :)

2010-12-05 @ 21:50:50
URL: http://thesaddleclub.blogg.se/
Postat av: Amanda Lodesjö- Baileyz RNF 187

Gud vilken gudomlig man den hästen hadde !:D

2010-12-05 @ 23:57:30
URL: http://amandalodesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback