Dag 4 – Vad är kärlek

Jaa du. Vad är egentligen kärlek? Kärlek kan vara till djur, sin familj, kompisar, släkt och sin pojkvän/flickvän enligt mig. Men kärlek kan också vara till saker som natur tex. Jag älskar kärlek på alla sätt och vis. Man blir så glad av att älska någon! Jag älskar mina vänner, min familj och djur! Det är underbart, tänk vad tråkigt att inte bli älskad eller inte älska någon. Det är ju en egenskap i sig. Jag har ganska enkelt för att älska, men inte så att så fort jag hittar en kompis så älskar jag den, som vissa gör. Tycker bara det är omoget, det är ingen kärlek enligt mig. Detta är i och för sig vad jag tycker. Säger som Annelie: Kärlek är vad man själv gör det till

Kommentarer
Postat av: annelie :)

ibland är jag ju bara för smart :)

2010-12-06 @ 17:31:14
URL: http://anneliesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback