Dag 18 – En favorit

En favorit..resa var när jag, pappa, min bror och min pappas dåvarande flickvän åkte till Kenya. Kenya ligger i Afrika. Det var så himla roligt och verkligen en upplevelse. När vi kom till hotellet var det runt 40 grader(?) och när vi kom till poolen var det så himla fint. Det var vatten gymnastik då så det var så himla go musik. Vi åkte till Kenya höstlovet 2008 och vi kanske ska dit igen. Jag hoppas verkligen det! Vi åkte bl.a till national parken och bodde på ett annat hotell där som var sjukt eftersom det var djur överallt utanför hotellet. Hotellet var mitt i national parken så det var elefanter och andra djur som gick utanför. Det var underbart och jag längtar tillbaks!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback