Dag 11 – Mina rädslor

Jag är rädd för väldigt mycket. Vilket varken jag eller min familj uppskattar. Jag är väldigt rädd för skräckfilmer och har sett för många. Vilket har gjort att jag har för mycket fantasier. Lost tycker jag är läskig. Vilket det är inte många som tycker. Jag kan t.ex. inte somna om jag har sett Lost. Jag kan se saker framför mig om jag har sett en skräckfilm eller en lite läskig film. Jag har inga direkta rädslor. Eller jo. T.ex. att någon utan mina nära och kära ska dö, flygplans krasch, bli ensam eller att någon ska komma och överfalla mig. Det är mina rädslor. Har många fler, så många att jag inte orkar rabbla upp dom. Nåja. Jag är inget psyk fall. Lovar ;)

Kommentarer
Postat av: annelie :)

tycker att du l¨ter som ett psyk fall..

2010-12-13 @ 21:35:35
URL: http://anneliesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback