Brighton - 28 dec

Disa var med i stallet och vi red lite var. Jag började och han var ganska pigg och glad. I första galoppen ville han busa lite och drog ner huvudet, haha och det var jag inte riktigt beredd på. Men det gick bra iaf. Efter det började jag rida lite mer seriöst och det gick sådär. Han gick helt ok stundvis. Sen när Disa red såg det super ut! Hon kan verkligen rida den tjejen! Brighton gick perfekt med huvudet och trampade under sig, så det var bra att han blev genomriden lite. När jag red igen sen så gick det faktiskt också väldigt bra! Då höll han en ganska bra form i galoppen också, framsteg!

Sen hade vattnet frusit i HELA stallet. Det fanns inte vatten i någon vattenkopp och inte i slangen eller något. Det var inte fixat när vi åkte hem, och Brighton som alltid är så törstig.. Hoppas att det är löst nu iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback