Brighton - 19 dec

Idag gick allt så bra det bara kan! Jag och Brighton gör framsteg tillsammans varje gång nu, såå kul! Först longerade jag lite för att han skulle få springa av sig lite. Efter det red Emma och det var sjukt kul, höll på att kissa ner mig för att jag skrattade så mycket! Hon red i kanske tjugo minuter och sen satt jag upp. Han har så sjukt kass kondition min lilla sötnos. Han orkar knappt ett varv i pd innan han behöver sakta av! Så jag ska börja träna massa intervaller. Iaf så gick det bra att rida och han drog varken ner huvudet i galoppen eller stack iväg trots att jag red på det vanliga bettet.

Kommentarer
Postat av: de du :D

står han på brännås? för isåfall vet ja vilken häst de e :D

2010-12-19 @ 19:55:30
Postat av: Anonym

vilket gulligt hovskägg :D

2010-12-19 @ 21:22:10
URL: http://thesaddleclub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback