31 december 2010

Ja du.. Snart är det nytt år. Usch. Tiden går för snabbt. Idag åker jag hem till mamma. Fast kommer åka till landvetter direkt, så får jag fixa mig där vi ska vara och fira nyår. Det ska bli så himla roligt! Jag åker till flygplatsen halv tolv, vilket faktiskt är ganska snart..

På lördag blir det bara jag och Joanna i stallet, vilket kommer bli himla skönt och mysigt. Jag ska prova allt Marie köpte, tar med kameran så ni får bilder med dom nya sakerna. På söndag drar vi också till Tilly och Brighton. Joanna ville rida ut och det vill jag med så vi får be snällt till våra päron ;)

På lördag blir det lite dressyr i paddocken. Skriver övningen här senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback