30 dagars lista...eller?

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

Jag heter som ni redan vet, Sofia. Jag bor i en liten ort som heter Floda och går i Alléskolan. Min klass är helt underbar och jag tycker om alla! Jag är en väldigt social person som älskar att prata. Jag är väldigt nyfiken av mig. På vardagarna gillar jag att umgås med både människor och djur! Jag älskar djur, det är det bästa jag vet. Speciellt gillar jag hästar som ni kanske redan har märkt? Jag är en riktig datanörd och älskar att titta på bloggar. Jag följer 12 stycken flitigt, och kollar in på några stycken ibland. Jag rider 2 gånger i veckan, men nu har jag troligtvis hittat en medryttarhäst så då kommer jag rida 3 gånger i veckan. När jag hinner fler dagar så rider jag mer.
Med andra ord är jag en hästgalen, social, glad tjej som gillar att äta! Haha. Jag är heller inte blyg och kan skrika mitt ute i stan. Hoppas ni har fått en liten närmare bild på mig!



Kommentarer
Postat av: emma

sv.

Har ju inte riktigt bestämt mig än och har inte kunnat skickat något mail för min hotmail funkar inte för tillfället typ, men mailar eller något så fort jag vet! :)

2010-12-03 @ 23:30:49
URL: http://thesaddleclub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback