1 December 2010

Hejsan! Sitter i Sofias säng och ser på medans hon städar Vilgots bur, hehe. Vi ska snart titta på julkalendern, så sjukt mysigt. Jag missade i morse, tänkte faktiskt inte på att det redan är första december. Men jag ska försöka att komma ihåg det tills imorgon.

Lite senare så ska vi rida, uteritt står på schema för dagens lektion. Det kommer nog bli riktigt kallt men jättemysigt. Jag tror jag kör på dubbla underställ, dubbla strumpor (eller ett par tjocka), ridtummvantar och snow boots. Då blir det nog helt okej ändå.
Föresten så fyller min kära vän Disa år idag, grattis! ♥
Jag och Suprice på ridlektion 2 september 2010, hösten försvann.. Eller?

Kommentarer
Postat av: emma <3

Hur hittade ni era medryttarhästar? Har letat runt nästan överallt men finns nästan inga här i närheten. Har du/ni några tips? <3

2010-12-01 @ 14:36:06
URL: http://sweetheartofsweden.blogg.se/
Postat av: Tomjuni

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2011-03-25 @ 13:26:28
URL: http://tomjuni.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback